El GDG Lleida es el Grupo de Desarrolladores oficial de Google en Lleida.

Comunicats oficials de la EPS i el Parc Científic per la Hackathon i C&B del 16 de novembre #gdg #event

| miércoles, 6 de noviembre de 2013
EPS  (gràcies @EPS_UDL)

Hackathon OpenData a Lleida

Benvolgudes i benvolguts,

Us fem arribar informació sobre la propera activitat que organitza el Google Developers Group de Lleida (GDG), amb col·laboració d'algunes empreses del parc i la Regidoria d'Informàtica de l'Ajuntament de Lleida.

En concret es tracta del primer Hackathon real que es desenvoluparà a la nostra ciutat i la trobada de programadors desenvoluparà dos tipus d’aplicacions (Mashups Web amb API de Google Maps i Apps natives per a Android) sobre les dades obertes de l’Ajuntament i la plataforma Open Dai.

Però ... Què és un Hackathon?
es tracta d'una trobada de persones interessades en una temàtica
i que desenvolupen un projecte de software en un plaç curt i d'una forma comunitària.

L'activitat es durà a terme el proper 16 de novembre del 2013 al Parc Científic i Tecnològic de Lleida, Edifici CEDICO, planta baixa

Com apuntar-se: Heu d'enviar un mail el més aviat possible a gdglleida@gmail.comdient que voleu participar al Hackathon, amb el vostre nom si participareu individualment, o el cap de grup si sou vàries persones.

El Hackathon tindrà un màxim de 40 participants majors d'edat. Aquests podran treballar a títol individual o en grup (sense límit de número de persones), éssent els premis únics per cada entitat que es presenti.

Podeu trobar més informació a:

Salutacions
direcció EPS

Parc

Informació interna del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida

Número 153

Assumpte: Hackathon Open Data al Parc el 16 de novembre

L’Ajuntament de Lleida i el Google Developers Group Lleida, amb la col·laboració de GFT, organitzen el 16 de noviembre, dissabte, el primer Hackathon que tindrà lloc a la capital lleidatana. La trobada de programadors desenvoluparà dos tipus d’aplicacions (Mashups Web amb API de Google Maps i Apps natives per a Android) sobre les dades obertes de l’Ajuntament i la plataforma Open Dai.
Lloc: planta baixa de l’edifici CeDiCo
La Hackathon durarà tot el dia amb un màxim de 40 participants majorsd’edat. També se celebrarà un seminari sobre Arduino.
Per inscriure’s cal trametre un correu a gdglleida@gmail.com

Referent: Josep Clotet, gerent

------------------ Amb menjar Gratis pels developers !!! proveït pel QR Café