El GDG Lleida es el Grupo de Desarrolladores oficial de Google en Lleida.

Inscripción abierta y web final para el Devfest Lleida 2015: el evento de Tecnologías Google y Educación

| martes, 8 de diciembre de 2015


Foto cedida por Escuelas Vedruna, alumnos en clase con los Chromebooks


El próximo día 12 de diciembre sábado, y en el marco del Parque Científico de Lleida, Edificio Cedico, realizaremos la actividad más importante del año desde el Grupo de Desarrolladores de Google de Lleida, el llamado Devfest Lleida 2015, centrado esta edición en las Tecnologías Google y la Educación

En la web específica que hemos realizado para el evento (gracias Paco!)
www.devfesteducacion.com podéis encontrar todo el resto de información así como el link para inscribiros.
Las plazas son limitadas, aunque gratuitas !!! Solo os tenéis que registrar por temas logísticos.



Por cierto, tendremos en cartera la novedad del hardware de Google, el Chromebit, dirigido a escuelas y todo aquel que quiera tener de una forma muy asequible un Chrome en su vida.




NOTA de premsa oficial

El DevFest Lleida 2015 dedicat per primera vegada a l’educació i les tecnologies Google

El GDG Lleida organitza el Devfest Lleida 2015 que, per primera vegada, està dedicat a l’educació i les tecnologies Google. Per aquest motiu, divulgarà les apps i hardware específics de Google per al món educatiu com chromebooks i cardboard. L’esdeveniment tindrà lloc al Parc Científic, de les 9 a les 14 hores, el dia 12 de desembre.

La majoria dels ponent que intervindran en la DevFest d’enguany són docents experts en les tecnologies de Google, que participen en projectes educatius en els seus centres docents. El departament d’Ensenyament reconeix com a hores de formació l’assistència de professors i mestres a l’esdeveniment, que s’inclou en el Pla de Formació del Professorat de la Generalitat. Les inscripcions són gratuïtes, però han de formalitzar-se a www.devfesteducacion.com.

A més de Departament d’Ensenyament, l’Ajuntament de Lleida i el Parc Científic també col·laboren amb la DevFest.